tirsdag den 1. november 2011

Helt igennem en dejlig dag...

Sikke en dejlig dag det har været i dag (hvis man altså ser bort fra at jeg først var hjemme fra "arbejde" kl 18), jeg blev "fritaget" fra jobcenteret i dag, da der var forældresamtaler på skolen. dette betød så også, at jeg havde mulighed for at komme med børnene i svømmehallen i dag ("Caaaaamillaaaa, se mig lige springe her fra 3 m vippen".... "Camillaaaaaa, se hvad jeg tør"... "heyyy camilla, kiiiiig"). Hvor jeg dog elsker svømmehallen! Så nu har jeg bestemt mig for at jeg vil om i svømmeren her i weekenden :D

Desuden er der sket det fantastiske, vi har fået vores bil i dag.... vores NYE bil. Så der står nu en Kia Picanto 2011 active i indkørslen og den har kun kørt 30 km.. Hvor er det dog lækkert... Jeg glæder mig til resten af ugen hvor jeg har gjort krav på den, jeg vil nemlig nå at nyde den mens vi har lånebilen.. Kæresten skal jo køre i den resten af tiden. Så nu kan jeg prale af at køre i en olie-og-brændt-plastik-lugtende lille bitte hvid hundekasse med tilhørende foldenøgle med fjernbetjent centrallås (heaven)..
Åhh det er da bare fantastisk endelig at have sin egen bil igen!


Hav en fantastisk aften derude folkens, sengen kalder, vi har også samtaler imorgen til kl 18 ;) (fik jeg iøvrigt nævnt at der ligger en ting og venter på mig på posthuset? Glæder mig til at komme om og hente min give away præmie ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar