torsdag den 10. november 2011

WEE

Ja jeg må da også hellere komme ud med min glæde herinde :D Jeg har nemlig fået job!!

Jeg var til samtale mandag, fik det gode svar tirsdag, nede og møde hende jeg skal overtage for onsdag. Skal møde børnene + lærerne imorgen OG starter på mandag :D Jamen det er jo dejligt!
Jeg har fået et barselsvikariat indtil sommerferien, mine fag bliver: matematik, musik, historie, kristendom og idræt.

Så jeg har haft sidste dag i løntilskud i dag, det har været ret sørgeligt.
Dog har dagen også været spækket med gode ting: børnene har uddelt utallige krammere, lærerne gav blomster og jeg fik den flotteste udtalelse. :D Jeg kommer sgu til at savne dem derude.

Nu vil jeg forberede mit materiale til mandag, så jeg kan nå at spørge læreren imorgen hvis der nu skulle være nogle spørgsmål ;)

Hav en god aften derude :)

3 kommentarer:

  1. Tillykke! Hvor er det dejligt for dig. Bør måske fortælle dig at jeg startede i et barselsvikariat, og nu er fastansat på 6 år... det er ikke til at vide hvad den slags fører med sig. Håber det bliver godt for dig>!!

    SvarSlet
  2. Tillykke!! Jeg gruer for hvordan det skal gå mig, når jeg er færdig. Der er jo langt fra garanti for job i folkeskolen, længere...

    SvarSlet
  3. Strikkestine - Mange tak :) Ja der er godt nok flere der har fortalt om deres start i et barselsvikariat, for derefter at bære blevet fastansat derefter. Så jeg krydser selvfølgelig fingre ;)

    Danagonia - Tusind tak :) Jeg sagde før sommerferien at jeg nok fik job omkring jul, og det holdt jo meget godt stik. Der er virkelig mange der er startet i vikariater af kortere eller længere varighed efterhånden, så der er plads til mange af os derude. Men jeg skal selvfølgelig passe på hvad jeg siger, for jeg ryger jo ud i arbejdsløsheden igen til sommer ;)
    En ting jeg synes du skal sørge for her under uddannelsen er, at du skal få dig nogle udtalelser fra dine praktiksteder, det har betydet meget for dem der har fået arbejde rundt omkring (og jeg har været så dum, at jeg ikke har tænkt på det).

    SvarSlet