torsdag den 21. juli 2011

Dum-di-dej...

... her kommer jeg!!

Hermed mit første indlæg på min helt egen blog - SPÆNDENDE!!
Nu har jeg brugt flere måneder på at kigge på forskellige blogs, men nu skulle det altså være, jeg skulle have min egen.

Som man nok kan fornemme, er den endnu ret tom og kedelig, men jeg håber den bliver bedre over det næste stykke tid (jeg skal jo lige forstå systemet ;) )

Bloggen vil komme til at indeholde alle mine små og store projekter fra hverdagen, disse er for tiden inden for emnerne:
- kagebagning og -pyntning
- hækling
- strikkerier
- loppefund
- candy-wrapper tasker
- osv osv osv

Desuden vil jeg nok også komme til at bruge tid på mine kære husdyr, som jo i sig selv optager meget tid :D Og mon ikke også hverdagslivet som nyuddannet og arbejdsløs lærer skulle blive nævnt - jeg tror det :)

Nå, men jeg tror jeg slutter af med et billede af dyrene her i hjemmet, og så hopper jeg i seng, så jeg er frisk til at udforske blogverdenen imorgen..





I'll be back

1 kommentar:

  1. Velkommen til og jeg glæder mig til at følge med hos dig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet