fredag den 22. juli 2011

Hæklefant

Tadaaa
Så kom min første hæklefant herind. Den er netop afsluttet (eller det vil sige, den mangler halen, men det opdagede jeg først da jeg tog billeder ;)), og jeg er okay tilfreds med resultatet må jeg sige. Det er mit første "større" hækleprojekt som er blevet helt færdig, hvem vidste at sommerregn faktisk var meget godt i dag? ;)



Han er da sød, er han ikke?


Nå, men jeg har også lavet lidt ved bloggen i dag, der er stadig meget jeg skal lære, men har da forsøgt mig med et lille hjemmelavet hoved som jeg baksede sammen i CS5.

Grunden til min hækle interesse startede her i blogland, men min kære bedstemor har stået for at gøre det muligt for mig at komme igang, dette vil blive vist i et senere indlæg. Som det ses på billederne af hæklefanten er der nemlig for mørkt til at jeg kan tage ordentlige billeder lige pt, når man kun har et kompaktkamera bliver man hurtigt begrænset. Desuden vil der også komme et lille blik på mit første færdiggjorte hækleprojekt, som blev lavet i sidste uge, nemlig en Hello Kitty taske.

Mere om det imorgen måske, vi får at se.
Camilla

2 kommentarer:

  1. Nøøj hvor er den bare sød.. Jeg er så misundelig på alle jer der kan hækle og strikke, den kan jeg desværre ikke :-(

    Rapanden fra Hg :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Jeg har skam bare lært mig selv det, ved at kigge tutorials på nettet, elsker at kaste mig ud i sådanne projekter :)

    Ellers giver jeg gerne min sparsomme viden videre, du skal være velkommen :)

    SvarSlet