lørdag den 23. juli 2011

Endnu en hækledag...

.. er gået i det lille hjem.

Ja jeg har fået lavet lidt sjov og spas i formiddags, da jeg ventede på en opskrift på en ny elefant (ja jeg er vidst faldet for de små kære dyr) :)
Jeg synes dog at hæklefanten fra igår skulle have sig en lille ven, og stærkt inspireret af alle historierne om musen og elefanten gik jeg igang. Her er resultatet:


lige et "familiebillede" så størrelsesforskellen kan fornemmes :)

Nå, men jeg var egentlig træt af, at min elefant fik nogle irriterende hak hele vejen op langs maven, nemlig for hver gang jeg skiftede farve. Dagen er så gået med at lede efter tutorials til at undgå disse, men jeg måtte give op, jeg kunne simpelthen ikke finde ud af det, men så faldt jeg over en rigtig fin blog, med elefanter UDEN disse dumme farveskift, nemlig denne. Så jeg tog chancen og skrev til Heidi Clara, og fik min hjælp - SKØNT!!
Jeg kan bare mærke at blogland lige er noget for mig, hvor er det bare dejligt at folk er så flinke og hjælpsomme :)

Nu vil jeg straks hækle videre på min elefant.

Camilla

1 kommentar:

  1. Iiih hvor er den dog også bare skøn :-)

    Jeg ville brodere videre på min servietring i dag, men opdagede jeg har lavet en fejl med den første farve, mega træls, nu skal alt sprættes op!!

    SvarSlet