onsdag den 19. oktober 2011

GIVE AWAY!!


(billede lånt her: http://www.lovefilm.com/)


Nu prøver vi den første give away her hos mig :) Lad os se om jeg kan finde ud af det skidt ;)
I anledning af ferie og at vi får vores nye bil hjem d. 1. november, OG at jeg er blevet udtrukket til denne omgang af buzzador skal vi da have lidt sjov herinde. Jeg har fået lov til at buzze lovefilm.dk, hvor jeg prøver deres produkt i 2 måneder og skal så anmelde det løbende. I den forbindelse har jeg fået lov til at dele mine logins med andre heldige personer, og jeg tænkte der måske var nogle der kunne tænke sig at være med?

Så kunne i tænke jer at få 60 dage gratis hos lovefilm.dk og prøve deres film og spil af? Alt i skal gøre er (som det plejer at være):

1 lod: Kommentar til dette indlæg (husk mail hvis i ikke har blog)
2 lodder: Kommentar + fast læser på min blog
3 lodder: Kommentar + fast læser + et link til denne give away


Der vil blive trukket 2 vindere, måske der ryger en lige overraskelse med også ;)
Præmien bliver udtrukket om 1 uge, altså d. 26/10-2011

Kom frisk ;)

1 kommentar:

  1. Jeg har aldrig fået prøvet det af, så hvorfor ikke :o) Jeg hopper i puljen med 2 lodder :o)

    SvarSlet