mandag den 3. oktober 2011

Øv øv øv..

Så blev det "vedtaget" at jeg desværre må sige farvel til koret efter næste uge. Desværre kan det ikke lade sig gøre at kombinere ledighed og et job på kun 2 timer i ugen, så jeg er nødt til at stoppe. Alle muligheder blev undersøgt og jeg tilbød at tage stillingen på frivillig basis, da jeg synes det er sjovt at have kor med dem, og jeg lærer mange gavnlige ting som jeg kan tage med mig ud i mit kommende virke som musiklærer, men heller ikke dette var tilladt når man modtager dagpenge.

Så nu skal de sidste 2 gange bare nydes og så krydser jeg ellers fingre for at jeg bliver kaldt til en samtale i løbet af næste uge, så jeg kan få mig et job og alligevel fortsætte dernede, men chancerne er nok desværre meget små :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar