tirsdag den 6. september 2011

Imorgen går det løs..

Så er det imorgen jeg har første øveaften med mit kor.. Jeg er godt nok spændt på hvordan det dog skal gå.. PYHHH!!!
Jeg synes overhovedet ikke jeg er klar på nogle måder, så håber de kan fikse mig et klaver som jeg kan øve på imorgen eftermiddag, så jeg kan blive helt klar.

Jeg har i dag oplevet en mulig forhindring hvad angår det job dog, nemlig at jeg kun kan få 30 ugers supplerende dagpenge fra a-kassen, hvorimod jeg jo har 104 uger fuldtids dagpenge, det giver meget dårligt mening synes jeg, da de jo netop skal betale mig mindre idet jeg har et job.. Jeg glæder mig til mødet på a-kassen d. 13. så jeg kan få et endeligt svar, for jeg kan jo ikke leve af 2 timers arbejde i ugen efter de 30 uger hvis jeg ikke har været så heldig at få job inden. Det er sgu forvirrende med alt det arbejdsløshed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar