fredag den 9. september 2011

Så er der kage...






Så er der bagt kage til familiedag imorgen, det blev til 3 stk... Der er en brownie, æblekage og kanelkage. Kanelkagen skal have en kaffeglasur på imorgen, og så skal den også lige pyntes lidt :D (ingen kage uden pynt... Så det står også klar

Jeg fik øvet med koret den anden dag, det gik faktisk ganske fint trods lidt forvirring og manglende planlægning, fra undertegnede. Jeg havde ikke planlagt noget opvarmning, da jeg bare regnede med at vi skulle hyggesynge et par enstemmige sange, og bruge resten af tiden på at snakke om korets normale øveaftener osv, men der var ikke meget snak i dem, de ville bare synge. Jeg har så imidlertid fundet ud af, at jeg desværre ikke kan blive ved med at undervise dem, da a-kassens regler forhindrer mig i det så længe jeg er arbejdsløs... ØV!!!

Nå, men nu vil jeg finde nål og garn til et nyt og meget spændende hækleprojekt, som jeg regner med at påbegynde til familiedag imorgen. (er spændt på om der kommer noget ordentligt ud af det :D)

Sov godt derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar