lørdag den 24. september 2011

Lidt hæklerier...



Så fik jeg endelig hæklet lidt igen. På første billede er det en ugle til min kusine (6 år). Jeg passede hende i sidste uge, og hun ønskede sig en hæklet ugle fra bogen Amigurumi. Jeg har dog forsøgt at lave den 3 gange, og den bliver bare ikke ordentlig. Derfor har jeg nu lavet en af de tidligere afprøvede ugler, og så må jeg bare håbe at det passer hende trods det anderledes udseende :) Den har fået en nøglering i, så den kan hænge på hendes skoletaske eller hvor hun nu synes :)

Efter færdiggørelsen af den, er jeg nu gået igang med et lille freestyle projekt. Jeg så nemlig et sødt hækle tøjdyr i en børneforretning, og nu er jeg så startet på sådan en, eller i hvert tilfælde bliver den stærkt inspireret af den, nok ikke helt magen til ;) Og hvem ved, det kunne jo være der kom en lille DIY ud af den, så andre også kan få glæde af den hvis de ønsker :)

Hav en god nat derude :)

2 kommentarer:

  1. Sikke en kær ugle til kusinen!

    Det er da helt spændende, hvad dit freestyle projekt ender ud med!

    SvarSlet
  2. Mange mange tak :) Håber også hun blev tilfreds :)

    Tjah er også spændt på hvordan projektet ender ud. Har dog fundet ud af at det er mærket Sebra jeg har set i butikken, anede egentlig ikke hvad det var før jeg søgte en anden opskrift. :) Så det var vidst ikke så stor en opdagelse som jeg troede, dem kender de fleste med børn nok :) Men hvad, jeg har det sjovt med at prøve mig frem med en hjemmelavet opskrift alligevel :)

    SvarSlet