mandag den 26. september 2011

Løntilskud...

Så startede jeg i løntilskud, skønt at komme i gang, og hvor er de bare søde og dejlige ude på skolen, både lærere og elever... MEN.. for søren hvor er det bare hårdt at skulle afsted kl 6.35 når man plejer at sove til ved 9-10 tiden hver dag :) *Gaaaab*

Det er simpelthen fantastisk at få bekræftet, at det der er det her jeg gerne vil. Det er vidunderligt at faktisk glæde sig til at skulle derud imorgen.. :D

Derudover er der ikke meget nyt herfra.. Jeg har gang i usandsynligt mange forskellige ting for tiden, lige en hurtig krea TO-DO liste ser således ud:

-bestemme og skære de sidste papirer til mine to sættekasser
- male skammel færdig og påsætte tapet
- male toiletmøbel
- male skænk i entré
- montere nøgleugle til hende her
- hækle mine to "freestyle" projekter færdig
- hækle mobil-etui til min veninde
Derudover har jeg vidst en 3-4 hæklerier til at ligge som jeg er startet med, men ikke har fået monteret eller færdiggjort, jeg er en nød til at starte projekter igen og igen uden at gøre dem færdig.. IHH!!

Nå, men nu vil jeg forberede mig til samtale på a-kassen imorgen, mens jeg ser det sidste af et yderst spændende afsnit af Grey's anatomy!!

Hav en fantastisk aften..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar