tirsdag den 30. august 2011

ARGH!!!!

Nu gider jeg simpelthen ikke mere. Har jo tidligere skrevet om hvordan folk simpelthen bare vælger at køre ind i os for tiden... I dag kan jeg så tilføje endnu en tumpe til listen...

Jeg kommer kørende i min bedstemors bil, som jeg har lånt mens de er på ferie, på en parkeringsplads ved et indkøbscenter.. Jeg er lige kørt over et bump, og kører derfor ikke særligt stærkt, men så vælger en ung pige at bakke lige ud foran mig, jeg bremser og undviger i første omgang, men hun har stadig ikke set mig, og bakker derefter lige ud i siden af mig :( så nu ser min bedstemors bil rigtig træls ud, kofangeren bagpå er ridset rigtig meget, og begge døre er fulde af ridser og buler... IHH!!! Det er dog irriterende...

Det var så 3 idiot der kørte ind i os på 1,5 måned..

Ja de kalder mig idiotmagneten ude i byen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar