lørdag den 6. august 2011

Dagens projekter



Jeg har fået lavet lidt forskellige ting færdig i dag, og jeg er rigtig tilfreds med det hele :D Her kommer et par billeder eller 5 af det hele :)




En ny hæklefant blev til, denne gang efter opskriften her.Link

Den er da sød, er den ikke?




Et lille hæklet uglemærke, efter denne opskrift. Ved endnu ikke helt hvad jeg skal bruge det til, men de er sjove at lave og super søde synes jeg, så der kommer nok flere :D Har overvejet om det skal bruges i stil med hjerterne på denne skønne bloggers tullefanter, men måske det også bare bliver blomster og hjerter jeg bruger :)


En lille paddehat er det også blevet til , den mangler dog pletterne endnu, men de skal nok komme senere, jeg vil først lave nogle flere i forskellige farver inden jeg tråder nålen :) Opskriften er fundet her.



Og sidst, men absolut ikke mindst, har jeg fået påbegyndt mit hjerteprojekt, det er meningen at det skal blive til dette, og sættes i en ramme, som skal blive en del af en billedvæg jeg vil lave.
(opskriften er fundet på samme side).

Uglemærket tager iøvrigt en køretur til og fra IKEA at lave :D Og ja, vi var et smut i IKEA i Ålborg igår, fandt mange dejlige ting, deriblandt nogle små æsker som skal pyntes med papir og tapet når jeg engang får fat i noget :D
Jeg ville også male min skammel fra tidligere i dag, men det kom jeg dog ikke til, da den er ved at falde fra hinanden, så den skal lige have en klat lim og en skrue før den er klar til renovering. :)

Imorgen skal vi ud og prøve vores (forhåbentlige) nye bil, vi har nu i en måned lånt en bil, da vores egen blev smadret af en klovn der kørte op bagi den. Vi har så besluttet os for at ville have en KIA Picanto 2011, meeen det tager 4-5 måneder for fabrikken at få lavet den til os, da den er blevet så populær - ØV!.. Så lige nu er vi ved at se om vi kan finde en løsning med noget lånebil indtil December.. Puha det er noget bøvl med det bil...

Nå, det var vidst hvad jeg havde at byde på lige nu, jeg vil spise min aftensmad og hækle nogle flere paddehatte :)

God aften derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar