tirsdag den 23. august 2011

En dag på jobcenteret

Først vil jeg da lige vise det færdige resultat af de to hæklefanter jeg har brugt de sidste par uger på :) De er nu blevet ganske okay synes jeg, så håber jeg også bare at modtageren kan lide dem :)



Jeg havde første dag på jobcenteret i dag, til vores tirsdagsmøder, og jeg tænkte at jeg ville have lidt nørklerier med til at beskæftige hænderne med, det blev til en lille taske til min mobil. Den mangler dog lige en knap til lukningen, men det må jeg lige ned og have købt en dag i denne uge :) den er da også super sød synes jeg, og jeg vil have fundet en som ville være fin til mit kamera. Opskriften til tasken er fundet her, og er en hurtig lille sag man kan lave på en eftermiddag :)







God aften derude... :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde, de hæklefanter!

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det altså bare søde, de elefanter! Det er sådan nogle fed farver - især den pinke/orange!!!

    SvarSlet
  3. Mange tak :) Jeg elsker også at lave dem, for selvom jeg laver dem ens hver gang, får de næsten deres helt egne "personligheder":)

    SvarSlet