onsdag den 10. august 2011

Forresten

Nå ja forresten, så købte jeg nogle hæklenåle på ebay igår, tror ikke umiddelbart at kvaliteten er så høj, men 8 hæklenåle med bambus håndtag for 35 kr inklusiv forsendelse, så kan det da vidst ikke gå helt galt ;) Om ikke andet kan de da bruges som reserve nåle som kan tages med nogle steder hen.

Jeg mistede nemlig min nål str. 3 i sidste uge en mørk aften i skoven, vi var afsted med nogle venner og havde bål hele natten, det var super hyggeligt, men jeg havde ikke fået taget hækletøjet op af tasken fra tidligere på dagen, så jeg tabte desværre nålen der i mørket og opdagede det først da jeg kom hjem.... KRISE... Så nu er der købt nåle til sådanne situationer om ikke andet :)

Er i klar over hvor mange opskrifter påkalder sig en str. 3?? Det finder man da i hvert tilfælde ud af når man ikke har den ;)

Så nu venter jeg med spænding den næste måneds tid (ja ja man får ikke alt for 35 kr, så forsendelsestiden fra Kina er lidt lang) og må så se hvad der kommer, om det overhovedet kan bruges ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar