fredag den 26. august 2011

Dagens bedrifter :)






Jeg har fået malet "askebægeret" som jeg viste den anden dag, her, samt jeg har fået lavet en pung færdig, der skal gives væk imorgen. Pungen skal gives væk sammen med nøgleuglen, til en skøn dame, som holder kreaweekend for et par kvinder på Fur. Vi har haft billedkunst sammen på seminariet sidste år, så nu skal vi mødes og hygge lidt igen :D Alder har heldigvis ingen betydning, så selvom de er 20 og 30 år ældre end mig, så kan vi mødes om kreativiteten, det er da dejligt :)

Weekenden kommer til at byde på ler, akvarel og selvfølgelig hækling (og selvfølgelig masser af rødvin til dem, og cider til mig), samt jeg håber vejret bliver godt så jeg kan få taget et godt billede eller to :)

NU vil jeg pakke til turen, samt få pakket gaverne fint ind, så kan jeg forhåbentligt nå at få en time eller to på øjet inden vi skal afsted :) Det er en af ulemperne ved at være arbejdsløs, for jeg har fået vendt mit døgn helt forkert, jeg lever mit liv efter mørkets frembrud for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar