onsdag den 10. august 2011

Forvirrende....

Puha, jeg synes der er alt for mange forvirrende ting i mit hoved for tiden.. nyt forsikringsselskab (har haft besøg i dag, og har fået tilbud), ny bil (to forhandlere "kæmper" om at få handlen med os), a-kasse og jobcenter. Udover det er der jo bare alt det almindelig i hverdagen... Jeg synes mit hoved kværner rundt med det hele i en stor forvirrende bunke rod..

Her i weekenden skal vi passe min venindes 4 dejlige børn, i alderen ½-7 år, så der skal nok blive gang i den (især når der yderligere også er 2 hunde der vil rende rundt), jeg har bestemt mig for at lave en "plan" over de 3 dage, hvor jeg skal have nogle aktiviteter parat, tror det bliver noget rod hvis der ikke er nødplaner klar.

Nå, men jeg har også gang i lidt hækling jo, der er en hæklefant på vej, jeg mangler snabel, ben og ører, nå ja, og en elefant mere ;) Det er skønt at have noget i gang..

Lige et forvirrende indlæg herfra ;)

God dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar