søndag den 21. august 2011

Billedspam af lopper :)


Nu kommer der lige en gang billedspam, som viser mine lopperier de sidste to ugers tid, har rigtig været ude og shoppe :)

Små søde "fade" som jeg tror vil blive fine med nogle forskellige små lys på :)

Billedet er utroligt dårligt, men der er bare ikke rigtig så meget plads på badeværelset, og den er blot placeret lige pt for at tjekke om der er plads. Men dette skønne toiletmøbel skal males en skøn pastelfarve regner jeg med, evt. noget grøn eller blåt :)


Igen noget der skal males, det er egentlig sådan et askebæger på fod, men jeg tror den vil blive super sød i lilla og med et bloklys på toppen :)

Fire skønne porcelænskrus i skønne farver, de minde meget om de melaminkrus jeg også har, men til te og kaffe foretrækker jeg personligt porcelæn frem for plastic, så disse er jo perfekte :)

Og se så lige denne skønhed, en vidunderlig kasserolle med den skønneste retro blomster.

kasserollen igen, nu hvor man også kan se det dejlige håndtag, er det ikke bare en skønhed?

Nogle fine kroner som kan bruges til bloklys eller fyrfadslys, synes de var så søde :)

Denne lille søde bambi, som jeg har overvejet skulle være en del af min første give away, jeg synes den er virkelig sød, men den kommer ikke rigtig til sin ret herhjemme, så vil hellere glæde en anden med den:)

Skønne lysestager i en sart blå farve, de er vidunderlige :)


HMM tja jeg har vidst fået demonstreret min kærlighed for stearinlys nu, hehe, når det bliver sådan stillet op er der jo lige pludselig rigtig mange af dem ;)
Nå, men dagen er gået med lidt hækling her i det lille hjem, og det var der en der synes er rigtig hyggeligt, så katten har rigtig lagt sig til rette sammen med mit garn :)

Den er da kær :)

Jeg fik også mine hæklenåle hjem igår, mit fantastiske køb på ebay til kun 35 kr inkl. porto, se dem lige:
Der er 8 i et sæt, men den sidste har min veninde lånt, jeg var nemlig nede og hjælpe hende med at hækle igår efter vi havde været ude og loppe den. Der er kun én ting der er bedre end at hækle, og det er at sidde sammen med en anden der også hækler, der er bare et eller andet hyggeligt over det :)

Nå, det var vidst også nok spam for i dag, jeg vil have hæklet de sidste dele til min hæklefant, så jeg forhåbentligt kan komme til at male nogle af alle de møbler osv imorgen, som bare står og glor på mig rundt i hele huset :)

God aften til alle..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar