onsdag den 24. august 2011

Nøgleuglen:)






I dag har jeg hygget mig lidt med at lave en lille nøgleugle efter denne opskrift. Jeg er bare helt vild med hendes opskrifter som i nok kan fornemme ;)

Snoren indeni ikke helt lang nok, så jeg skal jeg have lavet en ny på et tidspunkt, men det bliver ikke lige nu. Nu vil jeg nemlig få lavet min snotpingvin færdig i stedet for, og det er efter opskrift på samme side :)

Og til sidst vil jeg da lige slå et slag for det nye forum www.kreativista.dk, som også kan findes i min sidstemenu, det er virkelig et godt initiativ, og et rigtig hyggeligt sted :)

7 kommentarer:

  1. Hvor meget skal du have, for at hækle sådan en sag?

    SvarSlet
  2. Godt spørgsmål, Hehe. Måske vi kunne lave en byttehandel, så du "betaler" mig med noget af dit lækre tapet?

    SvarSlet
  3. Det kunne vi da sagtens finde ud af :-) For den er da godt nok lige lidt for nuttet den ugle :-)

    SvarSlet
  4. Har du nogle specielle ønsker til farver på den? denne skal gives væk i weekenden til en veninde som værtindegave, men jeg kan lave en til dig i weekenden :)

    SvarSlet
  5. Mange tak :) De er også ret sjove at lave, det bliver helt klart ikke den sidste :)

    SvarSlet
  6. Altså hvis du har til at lave den i samme farver som den på billedet, ville det være fint :-)

    SvarSlet