fredag den 19. august 2011

Lidt tanker...

fra sygesengen.

Ja jeg er desværre stadig ramt af sygdom, og har nu også præsteret at smitte Flemming.... Ups ;)
Derfor er det begrænset hvad der sker herinde for tiden, for projekterne er begrænsede, jeg har dog lavet alle delene til en skøn snotpingvin efter opskriften her, da jeg jo egentlig synes det var meget passende i forhold til min situation ;) Dog mangler jeg stadig at montere den, for jeg får dårlig samvittighed over at jeg i stedet burde får hæklet på min bestillingshæklefant, den har nemlig endnu kun en krop at prale af, alt andet mangler stadig... Men er det ikke nogle skønne pingviner og ugler? Jeg skal helt klart lave flere af dem, så jeg kan have en til hver taske jeg ejer, og så skal i se mig hive lommetørklæder frem i en hver tænkelig situation :D
Tørstig siger du?? Snup et lommetørklæde ;)

Jeg fik endelig min skønne HTC Desire hjem igår, åhh hvor har jeg dog savnet den, man bliver sgu afhængig af det smartphone der. Jeg tager mig selv i at gå hvileløst rundt når jeg handler, for jeg kan jo umuligt finde ud af hvad jeg skal have uden at kunne slå opskrifter op på nettet - DO'H!!! Så nu har jeg brugt det meste af dagen på at få den "installeret" igen med alle mine programmer osv, det er nu en meget god beskæftigelse når man alligevel ligger i sin seng.

Jeg render og har lidt tanker omkring en give away, for har egentlig et par ting som jeg gerne ville glæde andre med, for der er ikke rigtig plads herhjemme, meeeeen.... Der er jo ikke meget spænding i en give away med kun 6 faste læsere, så jeg må ud og have mig skaffet nogle flere inden den kan ryge i luften, så kom frisk :) Og tro mig, jeg er MEGET taknemlig for jer som er her allerede, det er dejligt at der er nogle der vil følge min, endnu, ret kedelig blog - i er skønne :)

Sov godt:)

2 kommentarer:

  1. Åh hvor træls at ligge syg :-( Rigtig god bedring :-) Jeg får slet ikke lavet noget kreativt for tiden, jeg har simpelthen ingen energi.. Men håber at kunne få malet lidt ting i dag. Har også fået et fedt møbel med skuffer i, jeg skal have malet, og have sat bunde i skufferne :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er aldrig sjovt at være syg :)

    Jeg glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat af møblet :) Jeg har selv lige købt et toiletmøbel som skal males og have nye greb, glæder mig allerede til at komme i gang :)

    SvarSlet